Maj 2025 | ||||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Firmy funkcjonują na coraz trudniejszym, bardzo wymagającym rynku. Próbują konkurować, obniżając ceny produktów lub usług, co może doprowadzić do porażki. Poszukiwanie innych dróg rozwoju staje się koniecznością.
Przedsiębiorcy oraz sektor publiczny muszą stawić czoła rosnącym wymaganiom użytkowników, oczekujących przyjaznych, "krojonych na miarę" produktów i usług. Skuteczną metodą sprostania tym wyzwaniom jest design thinking (myślenie projektowe), które pomaga zrozumieć zmieniające się potrzeby użytkowników. Uczestnicy spotkania poznają proces projektowania usług, ćwicząc kolejne kroki w interdyscyplinarnych zespołach.
Zdobędą nowe kompetencje, które ułatwią budowanie konkurencyjności własnej firmy lub organizacji. Warsztaty poprowadzi Marcin Piotrowski, kierujący zespołem User Experience Design w Play, gdzie m.in. dzięki zrozumieniu realnych potrzeb użytkownika wpływa na rozwój dobrych produktów. Uczestniczył również w zespole pracującym dla Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Prowadzi szkolenia z user experience, design thinking oraz kreatywnych metod rozwiązywania problemów. Jest autorem bloga UX online. Warsztaty: Projektowanie usług, czyli jak poprawić swój biznes w czterech krokach odbędą się 30 i 31 marca. Udział: 600 zł. Zgłoszenia do 20 marca na: ltrojan@zamekcieszyn.pl Liczba miejsce jest ograniczona.
Szczegółowy program na: www.zamekcieszyn.pl