Polski English Deutch France Czech

Biuletyn Informacji Publicznej Cieszyn na Instagram
Cieszyn na Instagram






Unia

eUrzżd - Elektroniczne Usżugi dla Mieszkażca


Budzet Obywatelski

Cmentarze Komunalne w Cieszynie
System gospodarowania odpadami

Pobierz najnowszy numer Wiadomożci Ratuszowych
Miejski System SMS-owy

Imprezy nadchodzące

Maj 2024
P W Ś C P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dyżury aptek

Apteka Farmarosa,
ul. Bobrecka 27
tel.: 33 858-27-65
Mapa inwestycji w Cieszynie



Strona pożwiżcona GPR
Gminny Program Rewitalizacji


Strona pożwiżcona kopercie życia

czeski Cieszyn - oficjalny serwis

Relacje z imprez / artykuły / komunikaty

Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Departament Polityki Rodzinnej) informuje o utworzeniu infolinii Polskiego Bonu Turystycznego, pod którą należy dzwonić w przypadku zgłoszeń o nieprawidłowościach w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego.

Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego: tel. 22 11 22 111; e-mail: bon@zus.pl.

Ważne, by osoba taka dysponowała:
• danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL)
• danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres e-mail)
oraz przedstawiła krótki opis problemu.

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność, POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu;
2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
2. Pot prowadzi postępowanie wyjaśniające.
3. POT wydaje decyzję administracyjną.
4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.


Urzżd Miejski, Wydziaż Kultury i Promocji Miasta promocja2@um.cieszyn.pl