Jak poprawić swój biznes wczterech krokach? /fot. Zamek Cieszyn
Projektowanie usług - jak poprawić swój biznes wczterech krokach
2015-03-30 - 2015-03-31
Firmy funkcjonują na coraz trudniejszym, bardzo wymagającym rynku. Próbują konkurować, obniżając ceny produktów lub usług, co może doprowadzić do porażki. Poszukiwanie innych dróg rozwoju staje się koniecznością.
Przedsiębiorcy oraz sektor publiczny muszą stawić czoła rosnącym wymaganiom użytkowników, oczekujących przyjaznych, "krojonych na miarę" produktów iusług. Skuteczną metodą sprostania tym wyzwaniom jestdesign thinking(myślenie projektowe), które pomaga zrozumieć zmieniające się potrzeby użytkowników.Uczestnicy spotkania poznają proces projektowania usług, ćwicząc kolejne kroki winterdyscyplinarnych zespołach.
Zdobędą nowe kompetencje, które ułatwią budowanie konkurencyjności własnej firmy lub organizacji. Warsztaty poprowadzi Marcin Piotrowski, kierujący zespołem User Experience Design wPlay, gdzie m.in. dzięki zrozumieniu realnych potrzeb użytkownika wpływa na rozwój dobrych produktów. Uczestniczył również wzespole pracującym dla Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Prowadzi szkolenia zuser experience, design thinking oraz kreatywnych metod rozwiązywania problemów. Jest autorem bloga UX online.Warsztaty: Projektowanie usług, czyli jak poprawić swój biznes wczterech krokach odbędą się 30 i 31 marca. Udział: 600 zł. Zgłoszenia do 20 marca na: ltrojan@zamekcieszyn.pl Liczba miejsce jest ograniczona. Szczegółowy program na: www.zamekcieszyn.pl
Informacje
Miejscowość
|
Cieszyn
|
Miejsce
|
Zamek Cieszyn, ul. Zamkowa 3 a, b, c
|
Organizator
|
Zamek Cieszyn
|
WWW
|
www.zamekcieszyn.pl
|
Cena
|
600 zł
|
Uwagi
|
Zgłoszenia do 20 marca
|