Maj 2025 | ||||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Szanowni Mieszkańcy Cieszyna!
W związku ze wzrastającym zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 informuję, że Urząd Miejski w Cieszynie ogranicza do odwołania dostęp dla mieszkańców i klientów.
Realizowane będą tylko najważniejsze dla mieszkańców, pilne sprawy, takie jak:
rejestracja urodzeń
rejestracja małżeństw zawartych przed duchownymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
rejestracja zgonów
Pozostałe sprawy będą załatwiane po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z odpowiednim biurem (pracownikiem wydziału, itp.).
Zawiesza się do odwołania:
wydawanie Karty Dużej Rodziny
wydawanie Karty Seniora
udzielenia dotacji do zbiegów sterylizacji oraz elektronicznego znakowania zwierząt
wydawanie materiałów promocyjnych miasta
Kasy urzędu z dniem 16.03 br. będą zamknięte:
Wszelkie płatności na rzecz Gminy Cieszyn należy dokonywać przelewami, np. poprzez systemy bankowości elektronicznej.
Telefony do Urzędu:
Centrala: 33 479 42 00
Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego: 33 479 43 68
Urząd Stanu Cywilnego: 33 479 43 63 / 33 479 43 65 / 33 479 43 86
Wydział Spraw Obywatelskich: 33 479 43 74 (dowody osobiste) / 33 479 43 73 (ewidencja ludności)
Referat Podatków: 33 479 42 85 / 33 479 42 86
Wykaz pozostałych numerów telefonów znajduje się na stronie Urzędu:
www.um.cieszyn.pl
bip.um.cieszyn.pl
Tam też znajdują się informacje „Jak załatwić sprawę” wraz ze stosownymi wnioskami, opisami, itp.
Skrzynka mailowa: urzad@um.cieszyn.pl
Z uwagi na zaistniałą sytuację i konieczność zapewnienie możliwości funkcjonowania administracji publicznej w obecnej, trudnej sytuacji, proszę o zrozumienie i podporządkowanie się powyższym zasadom i wytycznym.
Burmistrz Miasta Cieszyna