Polski English Deutch France Czech

Biuletyn Informacji Publicznej Cieszyn na Instagram
Cieszyn na Instagram






Unia

eUrzżd - Elektroniczne Usżugi dla Mieszkażca


Budzet Obywatelski

Cmentarze Komunalne w Cieszynie
System gospodarowania odpadami

Pobierz najnowszy numer Wiadomożci Ratuszowych
Miejski System SMS-owy

Imprezy nadchodzące

Wrzesień 2024
P W Ś C P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dyżury aptek

Apteka Farmarosa,
ul. Bobrecka 27
tel.: 33 858-27-65
Mapa inwestycji w Cieszynie



Strona pożwiżcona GPR
Gminny Program Rewitalizacji


Strona pożwiżcona kopercie życia

czeski Cieszyn - oficjalny serwis

Relacje z imprez / artykuły / komunikaty

TAURON - zmiany w funkcjonowaniu Obsługi Klienta

2021-01-28


Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.02.2021 roku nastąpią zmiany w funkcjonowaniu naszego Punktu Obsługi Klienta w Cieszynie. Punkt będzie czynny 3 dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek, w godzinach od 8:00 do 16:00.

Zmiana w funkcjonowaniu punktu obsługi podyktowana jest znaczącym spadkiem ruchu klientów w kanale stacjonarnym. Jeszcze przed okresem pandemii obserwowaliśmy zmniejszony ruch w naszych punktach obsługi klienta, a rok 2020 dodatkowo przyniósł nam obniżenie ruchu w POK o ponad 50%. Sytuacja epidemiczna w kraju i wynikające z niej obostrzenia wymusiły na nas działania w kierunku szybkiego rozwoju kanału elektronicznego dla klientów. Rozwój spowodował znaczący wzrost kontaktów klientów z wykorzystaniem tego właśnie kanału, klienci bardzo pozytywnie oceniają kanał elektroniczny, wyniki satysfakcji oscylują na poziomie 90%.

Nie wiemy, jak długo potrwa stan epidemii, wiemy jednak, że nie wrócimy już do tej samej liczby klientów w punktach obsługi, jaka była w latach poprzednich. Klienci zbierają pozytywne doświadczenia w kontaktach elektronicznych, wygoda w załatwieniu sprawy, która nie zmusza klienta do wstawania z własnego fotela powoduje, że klient będzie wracał do tego kanału, który wymagał od niego minimum wysiłku.

Zmiana funkcjonowania POK-ów nie wpłynie negatywnie na jakość obsługi klienta, ponieważ nie blokuje klientom dostępu do obsługi bezpośredniej, nadal mają możliwość skorzystania z kanału stacjonarnego. Nasze doświadczenie i badania pokazują nam znaczny odpływ klientów z punktów obsługi klienta na rzecz kanałów elektronicznego i telefonicznego, chęć osobistego załatwienia sprawy deklaruje dzisiaj tylko 18% naszych klientów.

Zmiana jest zatem działaniem wypośrodkowanym, pozostawiającym klientowi wybór kanału kontaktu z nami.

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.


Urzżd Miejski, Wydziaż Kultury i Promocji Miasta promocja2@um.cieszyn.pl